سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی

شرکت دیزنی در سال 2021 تصمیم گرفت مجموعه ی لباس عروس را با همکاری برترین طراحان لباس عروس به بازار عرضه کند. مدل های لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی که یادآور خاطرات زیبای کودکی ما هستند و در میان عروس خانم ها طرفداران زیادی دارند. همه ی دختر بچه ها آرزو دارند روزی در جشن عروسی خود لباس عروسی مشابه لباس شخصیت انیمیشن های دیو و دلبر، سفید برفی و سیندرلا را بپوشند و امسال در واقع سی امین سالی است که والت دیزنی این امکان را برای عروس خانم ها فراهم می کند.

در همین رابطه ببینید : گران ترین لباس عروس

اگر شما نیز از کودکی رویای پوشیدن یکی از لباس های دیزنی را در سر می پروراندید حال رویای شما می تواند به حقیقت بپیوندد. با لباس عروس های جدید دیزنی، جزمین، سیندرلا، آریل و سفید برفی وجودتان تجلی پیدا می کنند و در مجلس عروسی خود احساس یک پرنسس واقعی را خواهید داشت.

لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی

لباس های عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی بسیار رویایی هستند. لباس عروس های پرنسسی و کار شده که هیچ یک از ما نمی توانیم منکر زیبایی خیره کننده ی آن شویم. طرح یکی از همین لباس ها از پیراهن پرنسسی بل در کارتون دیو و دلبر الهام گرفته شده است. مدل یقه لباس عروس برگرفته از لباس بل دکلته می باشد. در طراحی این لباس مهره، مروارید و گل رز های پارچه ای به کار رفته است.این لباس عروس رویایی دامن پیکاپ از جنس تور براق دارد و با بیش از ده هزار رز درخشان، مروارید و مهره تزیین شده است.

در دوخت لباس عروس بل همچینین دانه های کریستال به چشم می خورد و با تور عروس بلند و یا کتدرال همخوانی بی نقصی دارد. توری که سرتاسر آن با منجوق و مروارید تزیین می شود. شاید باور آن برای شما سخت باشد اما پارچه ای که در دوخت این لباس عروس بکار رفته از از نوع خنک کننده ی لمسی است و خاصیت ضد میکروب و ضد تعریق دارد. این نوع از پارچه خصوصا برای دوخت لباس عروس در مجالس عروسی تابستانه کابرد فراوانی خواهد داشت.

همچنین ببینید : باغ برای عکاسی عروس

پرنسس های کارتونی مورد علاقه شما مانند آریل، سیندرلا، جزمین، راپونزل، تیانا  و سفید برفی همگی در کالکشن لباس عروس های 2021 دیزنی حضور دارند. حداقل قیمت تعیین شده برای مدل های لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی نیز هزار و دویست دلار تخمین زده می شود. این لباس ها برای سایز های مختلف نیز موجود می باشند.

فشن شوی لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی

رو نمایی از کالکشن لباس عروس الهام گرفته از شخصیت های والت دیزنی طی پخش زنده فشن شویی مجازی به همه معرفی شد. به محض برگزاری این فشن شو نیز مردم در بسیاری از کشورها مانند امریکا، کانادا، مکزیک و انگلستان امکان خرید لباس ها را به صورت آنلاین و یا حضوری در فروشگاه های مختلف داشتند. حال با هم نگاهی به کالکشن لباس عروس های افسانه ای برگرفته از شخصیت های دیزنی می اندازیم:

طراحی لباس عروس برگرفته از لباس بل در انیمیشن دیو و دلبر

لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی

لباس عروس پرنسسی

 

طراحی لباس عروس برگرفته از لباس جزمین در انیمیشن علاءالدین

لباس عروس جزمین

لباس عروس رویایی

 

طراحی لباس عروس برگرفته از لباس سفید برفی

طراحی لباس عروس پرنسسی

لباس عروس شخصیت های کارتونی

 

طراحی لباس عروس برگرفته از لباس تیانا

طراحی لباس عروس دیزنی

لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی

از کالکشن لباس عروس برگرفته از شخصیت های دیزنی هنوز به طور کامل رونمایی نشده است. علاقه مندان به مد و فشن لباس عروس انتظار رونمایی از این کالکشن زیبا را در ماه آپریل سال 2021 می کشند. شما نیز می توانید از جدیدترین مدل های لباس عروس های افسانه ای ایده بگیرید و در مجلس عروسی خود بیش از هر زمان دیگری بدرخشید.