سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12 مدل کت و شلوار مجلسی زنانه برای مادر عروس و مادر داماد

لباس های مجلسی بلند، پیراهن های مجلسی کوتاه و حتی لباس های مجلسی سرهمی گزینه های مناسبی هستند که می توانید از میان آنها یکی را برای پوشیدن در مجلس عروسی فرزند خود انتخاب کنید. اما کت و شلوار مجلسی زنانه نیز همیشه طرفداران زیادی داشته و به همین دلیل هم مدل های بسیار متنوعی از آن در بازار دیده می شود. کت و شلوارهای مجلسی معمولا ساده و جذاب هستند و می توانند برای مجالس عروسی و مهمانی های مختلف انتخابی زیبا و بی نقص باشند.

انتخاب لباس مجلسی برای مادر عروس و یا مادر داماد شاید کمی متفاوت به نظر برسد، اما کت و شلوارهای زنانه جزو گزینه هایی است که در عین شیک بودن، راحت نیز هست و شما تمام طول مراسم عروسی درگیر کنار آمدن با پیراهن مجلسی خود نخواهید بود. پس اگر به دنبال لباس مجلسی زیبا و راحت هستید، کت و شلوار احتمالا بهترین مدل برای شما می باشد. البته کت و شلوار زنانه لباسی است که همه ی مادرها برای پوشیدن در جشن عقد انتخاب می کنند. لباس مجلسی پوشیده، راحت، رسمی و شیک!

کت و شلوار مجلسی مادر عروس

وقتی کت و شلوار مجلسی را برای پوشیدن در جشن عروسی دختر خود در تالار انتخاب کردید، نوبت توجه به جزییات لباس می رسد. جنس پارچه، مدل یقه، رنگ لباس و تزیینات همگی جزییاتی هستند که باید به سلیقه ی خود به آنها بپردازید. برای مثال، اگر جشن عروسی شما رسمی است، رنگ مشکی و یا آبی تیره با تزیینات کریستال دور یقه و یا مروارید دوزی های ظریف را در نظر بگیرید. پارچه های سبک تر مثل لنین نیز برای عروسی های فصل تابستان بسیار مناسب هستند.

خواه عروسی دختر شما در تابستان برگزار شود، خواه در زمستان، چه جشن عقد رسمی و چه مجلس عروسی با موزیک و رقص و شادی، در این مطلب سعی کردیم تا زیباترین مدل های کت و شلوار مجلسی زنانه برای مادر عروس و مادر داماد را متناسب با هر سلیقه ای جمع آوی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

بهترین مدل های کت و شلوار مجلسی زنانه برای مادر عروس و مادر داماد

اکنون که انتخاب شما این سبک پوشش است 12 مدل جذاب را برای شما معرفی کرده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. این سبک لباس برای مجالس عروسی و عقد در فضای باز بسیار مناسب است.

کت و شلوار مجلسی زنانه برای جشن عروسی رسمی

کت و شلوار زنانه مشکی

هیچوقت در انتخاب کت و شلوار زنانه ساده، تمام مشکی و کمر دار برای مجلس عروسی رسمی و یا جشن عقد تردید نکنید. این مدل کت و شلوار با کمر باریک اندام شما را متناسب تر نشان می دهد.

کت و شلوار مجلسی زنانه با یقه انگلیسی

کت و شلوار مجلسی زنانه صورتی

این مدل به طور خاص برای جشن های عروسی بهاری کاربرد دارد و رنگ صورتی جذاب آن باعث می شود تا جوان تر و شاداب تر به نظر برسید. مدل یقه کت انگلیسی است و دو ردیف دکمه جلوه ای رسمی و در عین حال شاد به آن می بخشد.

کت و شلوار زنانه شیک و جذاب

کت و شلوار زنانه شیک

این مدل کت و شلوار نیز اندامی متناسب تر از شما به نمایش می گذارد. کت و شلوار مجلسی که در تصویر میبینید خیلی رسمی نیست و به همین دلیل نیز سن شما را کمتر نشان می دهد. این مدل بسیار خاص و شیک است و برای درخشیدن در جشن عروسی دختر خود در انتخاب آن تردید نکنید. اکسسوری و جواهرات ظریف نیز استایل شما را تکمیل خواهند کرد.

کت و شلوار مجلسی منجوق دوزی شده

کت و شلوار مجلسی منجوق دوزی

این مدل کت و شلوار مجلسی را همه ی مادر ها می پسندند! رنگ تیره و شیک، تزیینات زیبا و مدل سنگین این مورد را به یک کت و شلوار محبوب تبدیل می کند.

کت و شلوار زنانه شیک و بلند

کت و شلوار مجلسی شیک

این مدل کت و شلوار زنانه درواقع مجموعه ای سه تکه و بسیار محبوب است. یقه ی کت نیز از جنس ساتن می باشد. رنگ جذاب اما تیره این کت و شلوار خاص با هر پوستی همخوانی دارد.

درهمین رابطه ببینید : راهنمای جامع انتخاب کت و شلوار دامادی شیک و مناسب

کت و شلوار زنانه مشکی با تزیینات کریستال

کت و شلوار مجلسی مشکی

نگاهی به کریستال دوزی های دور یقه بیاندازید. این کت و شلوار تمام مشکی نیز در عین سادگی بسیار شیک است و بدرد عروسی های رسمی می خورد. کیف و کفشی را برای همراهی این کت و شلوار انتخاب کنید که با کریستال دوزی های دور یقه همخوانی داشته باشد.

کت و شلوار مجلسی زنانه با رنگی متفاوت

کت و شلوار مجلسی زنانه

شاید بهتر است در انتخاب رنگ کمی جسور باشید و به سراغ رنگ های شادتر بروید. همیشه مادر عروس و یا مادر داماد به رنگ های تیره مثل مشکی و سرمه ای فکر می کنند، اما این مدل کت و شلوار زنانه با رنگ زرد قطعا نظر شما را تغییر خواهد داد.

کت و شلوار مجلسی زنانه با رنگ براق

کت و شلوار مجلسی شاین

پارچه های براق و شاین همیشه برای مهمانی های شب انتخابی مناسب محسوب می شوند. حال می توانید نگاهی به این کت و شلوار زنانه برنز با پارچه براق بیاندازید و آن را بر تن خود در جشن عروسی دخترتان تصور کنید. چقدر شیک و زیبا!

کت و شلوار مجلسی زنانه به رنگ آبی آسمانی

کت و شلوار زنانه رنگ روشن

این کت و شلوار رسمی و جذاب را می توانید در یک جشن عقد رسمی بپوشید. رنگ زیبا و روشن آن تمام نظر ها را به خود جلب خواهد کرد. اگر دوست دارید رنگ روشن بپوشید اما کت و شلوار همچنان مناسب سن شما باشد، این مدل را انتخاب کنید.

کت و شلوار زنانه مجلسی و خاص

کت و شلوار برای مادر عروس

رنگ این کت و شلوار خصوصا به پوست های تیره و برنز می آید. اگر طرفدار شلوارهای دمپا گشاد نیستید، این مدل را با یک جفت کفش پاشنه بلند امتحان کنید تا هم جوان تر و هم شیک به نظر برسید.

کت و شلوار زنانه مجلسی با پارچه گلدار

کت و شلوار زنانه گلدار

کت و شلوار های مجلسی حتما نباید از پارچه های ساده دوخته شده باشند. می توانید برخی از پارچه های گلدار را نیز برای دوخت کت و شلوار مجلسی زنانه انتخاب کنید.

کت و شلوار مجلسی مخمل

کت و شولار مجلسی مخمل

به طور کلی لباس های مجلسی دوخته شده از پارچه ی مخمل مناسب جشن های زمستانه هستند. پارچه های مخمل همیشه جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند و می توانید از آنها برای دوخت کت و شلوار مجلسی نیز بهره ببرید.