سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن زیبا و رمانتیک برای تبریک ازدواج به دوست و فامیل

ازدواج یک سنت الهی است که یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر فرد محسوب می شود. از این رو تبریک ازدواج نیز بسیار حائز اهمیت است و اطرافیان می کوشند که به زیباترین شکل ممکن این پیوند مبارک را به عروس و داماد تبریک بگویند. در ادامه چند مورد متن زیبا و عاشقانه برای تبریک ازدواج برایتان آماده کرده ایم.

حلقه عروسی و نامزدی

تبریک ازدواج به برادر:

تبریک ازدواج به برادر

♥ ♥ ♥

امیدوارم شادی همیشه ساعات زندگی شما رو پر کند و زندگی مشترکتان سرشار از عشق باشد.

خواهر کوچکترت هر دویتان را دوست دارد

♥ ♥ ♥

(نام همسر برادر را درج کنید) … عزیزم

در آسمان زندگی ام، ستاره های درخشان بسیاری وجود دارند که یکی از درخشان ترین آن ها … (نام برادر) است.

ایمان دارم که برای تو هم همینطور خواهد بود.

(نام برادر و همسر برادرتان را درج کنید) … و .. عزیز

پیوندتان مبارک

♥ ♥ ♥

داداش، با این که همسرت بهترین سرچشمه عشق و شادی برای تو خواهد بود

اما من هم هنوز عشق و شادی خودم را با تو و همسرت شریک می شوم

خوشبخت ترین باشی زندگیم

♥ ♥ ♥

عشق شما به یکدیگر گنجی است از آنچه معنای همسر در پی دارد

برادر جان ازدواجتون مبارک!

♥ ♥ ♥

ازدواج کار راحتی نیست

تبریک ازدواج هم چنین ساده نیست

اما شما آن را بسیار آسان و زیبا جلوه می دهید

ای کاش همه ی زوج ها مانند شما دوست داشتنی باشند

رابطه ی شما همه چیز است

برای همیشه همین گونه بمانید

پیوند ازدواجتان را تبریک می گویم!

♥ ♥ ♥

تو را در طبیعت بکر، چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

تو را در شبانه ی لبخند

تا صبح دور

و به اندازه ی یک جرعه خدا

دوستت می دارم.

ایام به کام و پیوندتان مبارک

تبریک ازدواج و پیوند به برادر و داداش

♥ ♥ ♥

عشق چشمک می زند

و لبخندی در قلب شما می گذارد.

برادر عزیزم ازدواج تان مبارک!

♥ ♥ ♥

برخی می گویند روز عروسی نقطه عطف است

پس بگذارید این نقطه عطف شما را به شادی، خوشبختی و نور بی پایان سوق دهد

داداش و زن داداش جان  پیوندتان مبارک!

♥ ♥ ♥

و دفتر زندگی مان ورق خورد و خورد تا رسیدیم به داماد شدن تو

و با دیدن تو در آن لباس برازنده ی دامادی، آنقدر ذوق زده شدم که دیگر هیچ کلامی به ذهنم نیامد جز اینکه بگویم قلب کوچک خواهرت به عشق داشتن برادری مثل تو می تپد.

دوستت دارم و پیوندتان مبارک!

♥ ♥ ♥

این روز عزیز و شاد رو به مهربان ترین، با صفاترین و

با جذبه ترین داداش دنیا

و زیباترین، عاشق ترین و طنازترین عروس دنیا

تبریک می گویم

داداش و زن داداش گلم عروسی تان مبارک

♥ ♥ ♥

برادر عزیزم

ضربان قلب مهربانت برایم خوش آهنگ ترین نغمه هستی است.

امیدوارم قلبت همیشه پر از شادی و عشق باشد.

آغاز یکی شدنتان مبارک

♥ ♥ ♥

داداش گلم

از اینکه بالاخره همسفر عمرت را پیدا کردی، خیلی خوشحالم

این شادی و عشق بر شما مبارک

♥ ♥ ♥

برادر عزیزم

در تمام طول این سال ها، برادر بی نظیری بودی

مطمئنم که شوهر بی نظیری هم خواهی بود

مواظب بلور دل هایتان باشید.

عروسیتون مبارک

♥ ♥ ♥

وقتی به این فکر می کنم که بعد از این قراره کمتر ببینمت دلم میگیره.

ولی وقتی شادی تو رو می بینم تمام غصه ها کنار میرن

مطمئنم که تو و … (نام همسر برادر خود را کنید) جان، برای هم همسران خوبی میشید.

آرزو می کنم که زندگیتون همیشه پر از شادی و عشق باشه

خواهر کوچک تو … (نام خود را درج کنید)

♥ ♥ ♥

امروز خوشحالی من با بغضی عجیب همراهه

دوست ندارم روز عروسیت گریه کنم، فقط دوست دارم بدونی که تو همیشه برای من بهترین و مهربون ترین برادر دنیا بودی.

امیدوارم همیشه شاد و سرافراز باشی.

عروسی تون مبارک

♥ ♥ ♥

برادر عزیزم

قاب عکس دوران کودکی ام کامل نبود

اگر بزرگ ترین نیروی زندگی ام در آن حضور نداشت

آرزو می کنم که هر روز زندگی مشترکتان سبزتر از دیروز باشد.

پیوندتان مبارک

♥ ♥ ♥

بالاخره داداش کوچولوی ما هم داماد شد.

خیلی خوشحالم، اونقدر که نمی تونم درست کلمات رو پشت سر هم بچینم!

امیدوارم هیچوقت لبخند از چهره مهربونت دور نشه.

با بهترین آرزو ها برای تو و زن داداش عزیز

تبریک ازدواج و سالگرد به زن داداش

تبریک ازدواج بامزه و خودمونی:

♥ ♥ ♥

زمانی که یک زن که با مردی ازدواج می کند

انتظار دارد که او تغییر کند ولی اینگونه نمی شود

زمانی که یک مرد با زنی ازدواج می کند

مطمئن است که آن زن تغییر نمی کند و اینگونه می شود.

آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شما مبارک

تبریک ازدواج و نامزدی و عقد

♥ ♥ ♥

مردها سه تا آرزو دارن:

اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن

اونقدر که بچه شون می گن پولدار باشن

و مهم تر از همه اینکه

اونقدر که زنشون شک داره زن داشته باشن.

پیوندتان مبارک

♥ ♥ ♥

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب

شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد

عمل پیوندتان مبارک باد.

♥ ♥ ♥

ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمی کند

اگر همسر خوبی به دست آوردی

خوشبخت می شوی

و در غیر اینصورت فیلسوف می شوی

پیوندتان مبارک.

تبریک ازدواج به دوست:

♥ ♥ ♥

مثل یه فانوس دریایی در شب …

آرزو می کنم عشق دو نفره شما تا همیشه بدرخشه

ازدواجت مبارک دوست خوبم!

پیام تبریک ازدواج به دوست و رفیق

♥ ♥ ♥

تو عشقی یافتی که دستانش پر از مهر و نوازش است

مهربانی خدا بر سر زندگیت

پیوند تان پر مهر دوست عزیزم

♥ ♥ ♥

رفیق روز های خوبم، عشق پاداش دل پر مهر توست

پیوند تان ابدی

♥ ♥ ♥

دوست نازنینم، پیوندی از جنس گل های سرخ را برایت آرزومندم

شاداب و پر از شور زندگی

پیوند تان مبارک خواهری

♥ ♥ ♥

رفیق جان؛

سهم قلبت از زندگی بهار و عشق تان به گرمای تابستان

ازدواجتان مبارک

♥ ♥ ♥

در عشق نیرویی است سحر آمیز

که در هیچ چیز دیگر نمی توان یافت

پیوندتون مبارک دوست عزیزم

تبریک ازدواج کمترین هدیه ممکن بود.

♥ ♥ ♥

دیگران باید به ازدواج شما حسادت کنند

چون شما جذاب ترین عروس و داماد دنیا هستید

و من افتخار می کنم که شما رو دوستان خودم صدا بزنم

تبریک ازدواج می گویم پیوندتان را

♥ ♥ ♥

رفیق جانم

آرزو می کنم پرنده کوچک خوشبختی بر روی بام خانه ات بنشیند

و تا ابد آواز شادی و شور برای تو سر دهد

پیوند تان همیشگی

♥ ♥ ♥

ازدواج باغ سرسبز، خوشبو و سرشار از زیبایی است

مطمئن شوید که باغ تان را هر روز با عشق فراوان تغذیه کنید

دوستان عزیزم عروسی تون مبارک!

♥ ♥ ♥

دوست خوبم، خوشحالم که تو تکیه گاه امنی یافتی

پیوند تان پر از عطر لبخند

پیام تبریک ازدواج به رفیق و دوست

تبریک ازدواج مذهبی:

♥ ♥ ♥

آغاز کردید زندگی دوباره خود را با نام خدا،

زندگی متفاوت از جنس یار و با برگ گل یاس.

این تولد دوباره را به شما تبریک میگویم.

♥ ♥ ♥

یــک تکه بلور از جنس حضور

یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا

همه تقدیم تو باد

پیوندت مبارک

♥ ♥ ♥

عاشق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند

و به هر جای دنیا که مینگرد معشوق را میبیند

و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است

پیوندتان مبارک

♥ ♥ ♥

همچنین در این رابطه ببینید: 7 ایده خلاقانه برای جشن اولین سالگرد ازدواج

شب پیوند مرتضی و فاطمه علیهاالسلام نیست؛

بلکه امشب، شب تجدید یگانگی انسان با ذات خداست

و مبارک باد بر همه کائنات، این لبخند بی زوال پروردگار در گستره خلقت خویش . . .

تبریک ازدواج و سالگرد ازدواج

تبریک ازدواج ترکی:

♥ ♥ ♥

اولموش گوزلیم ماه رخون ایه برابر مستانه گوزون نرگس

شهلایه برابر دنیانی من ورسله سنسیز نیه لازیم هربیر باخیشین هر ایکی دنیایه برابر

معنی کلی تبریک ازدواج:

زیبای من شده اون صورتت همانند ماه و چشم های مستت مثل گل نرگس

این دنیارو به من بدهند بدون تو برام بی ارزش هر یک نگاه تو برای من با دو دنیا برابره

پیوندتان مبارک

♥ ♥ ♥

دونیادا 3 شی چوخ ایسترم

داغدا داشی

گوزده یاشی

سن کیمین ناز یولداشی….

معنی پیام ترکی تبریک ازدواج:

در دنیا سه چیز را خیلی دوست دارم

در کوه سنگ را

در چشم اشک را

و همانند تو دوست ناز را

تبریک ازدواج به شما هدیه‌ای ناقابل است.

پیام تبریک ازدواج و نامزدی به دوست و فامیل

تبریک ازدواج سالگرد:

♥ ♥ ♥

از وقتی با همیم

روزها و روزها گذشته

چه تلخ چه شیرین

معبود را شاکرم

که در تلخی ها کنارم بودی

و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی

عزیز لحظه های بی قراری ام

سالگرد ازدواجمان مبارک

♥ ♥ ♥

هر روز با شوق دیدنت

چشم میگشایم و

وقتی تو را در کنارم میبینم

دوست دارم بارها و بارها

در برابر معبود زانو بزنم

و سجده شکر کنم

که چون تویی را به من هدیه داد

سالروز آغاز با هم بودنمان مبارک

سالگرد با هم بودن و تبریک ازدواج

♥ ♥ ♥

دوست عزیزم

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم

قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند

سالگرد یکی شدنتان مبارک

♥ ♥ ♥

عشق تنها ارثیه ایست

که از من به تو می رسد؛

مرا ببخش اگر

با دست های خالی

دوست داشتمت…!

سالگرد عقدمان مبارک