سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت کارت دعوت عروسی انلاین و دیجیتال

عروس و دامادها و زوج‌های جوان در چند سال اخیر به خصوص به دلیل افزایش مشکلاتی نظیر ویروس کرونا علاقه زیادی به کارت دعوت عروسی آنلاین و دیجیتال پیدا کرده‌اند که در ادامه این مقاله قصد معرفی بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم ساخت کارت دعوت عروسی هوشمند و انلاین را داریم.

کارت عروسی آنلاین یا دیجیتال خدمتی جدید از سایت تالارکده می باشد که عروس دامادهای عزیز می توانند کارت دعوت عروسی خود را بصورت آنلاین داشته باشند و در اختیار مهمانان خود قرار دهند.

کلیک کنید و کارت عروسی خود را رایگان بسازید :

کارت عروسی آنلاین رایگان

با توجه هزینه های بالای سرور، پشتیبانی و نگهداری و تعداد بالای کارت های دیجیتال های ساخته شده، از ابتدای فروردین سال 1400 برخی از خدمات را با هزینه مختصر ارائه می‌دهیم. با آرزوی خوشبختی برای شما عزیزان. همچنان بخش های اصلی رایگان است.

زمانی که زمان عقد و نامزدی به پایان می رسد عروس و داماد ها برای برگزاری مراسم عروسی و دعوت از آشنایان و همچنین تاریخ و مکان عروسی در تلاش هشتند تا به بهترین شیوه مهمانان خود را دعوت کنند. کارت عروسی یک نوع کارت دعوت می باشد که در آن تاریخ و زمان برگزاری مراسم عروسی قید می شود.

در حقیقت یکی از موضوعات امروزی و مدرن و مهمی که در برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسی حائز اهمیت است و از اهمیت بالایی نزد تمامی خانواده‌ها و عروس و دامادها و در کل زوج‌های جوان برخوردار است، کارت دعوت مراسم و جشن عقد و عروسی است.

یکی از مواردی که عروس و دامادها و در کل‌ زوج‌های جوان در سال‌های اخیر به ویژه توجه زیادی به آن می‌کنند و همچنین هزینه‌های بالایی برای تدارک آن صورت می‌گیرد تهیه یک کارت دعوت عروسی است. این کارت برای هر کدام از میهمانان که ارسال می‌شود یعنی به نوعی اجازه ورود به آن جشن را برای آن فرد اعلام می‌کند.

امروزه با توجه به بیشتر شدن هزینه‌ها برای تهیه و تدارک کارت‌های عروسی خیلی از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند که کارت عروسی خود را به صورت دیجیتالی و آنلاین تهیه و برای میهمانان دعوتی و مورد نظر خود ارسال کنن.

از خوبی‌ها و مزیت‌های کارت عروسی دیجیتالی می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد و به آن ها پرداخت باید گفت که در ادامه به تمامی آن ها به طور مفصل خواهیم پرداخت تا عروس و دامادها و در کل زوج‌های جوان دیگری نیز که علاقه دارند تا کارت عروسی مراسم جشن عقد و عروسیشان به شکل دیجیتالی تهیه شود و همچنین صرفه جویی بیشتری در امر هزینه‌ها داشته باشند با یکی از خدمات حرفه‌ای وبسایت تالارکده بیشتر آشنایی پیدا کنند.

به طور مثال ما اگر 500 مهمانان داریم باید برای هر خانواده یک کارت عروسی بفرستیم که باعث بالا رفتن هزینه ها و همچنین مصرف زیاد کاغذ می شود .

امروزه یکی از راه های دعوت از دوستان و آشنایان و قید کردن زمان و مکان عروسی استفاده از کارت عروسی آنلاین می باشد . کارت های عروسی آنلاین نه نیازی به استفاده از کاغذ های زیاد دارد و نه هزینه زیادی دارد. البته شما می توانید در کنار کارتهای کاغذی کارت دعوت دیجتال نیز برای مهمانان خود ارسال نمایید و این دو در تضاد یکیدیر نیستند و فقط نوعی نوآوری و زیبایی را می تواند برای مهمانان شما به همراه داشته باشد.

کارت عروسی انلاین

کارت عروسی آنلاین چیست ؟

همان طور که گفته شد این شکل کارت عروسی دیجیتال یکی از شیوه های جدید و بروز کارت های عروسی می باشد که باعث تنوع در دعوت از مهمانان نیز می شود .

کارت های دیجیتال عروسی آنلاین به صورت یک صفحه وب می باشد که توسط برخی از سایت ها صورت می گیرد . این صفحه کارت عروسی شما دارای یک لینک خصوصی می باشد و سپس شما با ارسال این لینک می توانید از مهمانان خود دعوت کنید.

امروزه با جا افتادن کارت دعوت عروسی آنلاین عروس و داماد ها برای متفاوت بودن بیشتر به این نوع کارت های عروسی برای دعوت از دوستان و آشنایان مایل هستند و با توجه به ادامه این روند به مرور کمتر افرادی پیدا می شوند که از کارت های عروسی کاغذی استفاده کنند پس سعی کنید شما جزو اولین نفراتی باشید که از کارت عروسی آنلاین استفاده می کنید .

شما با استفاده از کارت های عروسی آنلاین علاوه بر کاهش استفاده از مصرف زیاد کاغذ می توانید در دعوت دوستان و آشنایان خود متفاوت تر ظاهر شوید .

یکی از سایت های معروف و پر طرفدار ساخت کارت عروسی آنلاین سایت www.wed.talarkadeh.com می باشد . سایت تالار کده با ارائه بهترین خدمات کارت عروسی سعی در زیبا تر شدن دعوت نامه های شما دارد .

از امکانات و ویژه گی های  سایت تالار کده در ساخت کارت دعوت عروسی رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داشتن لحظه شمار و تایمر تا شروع عروسی
  • آدرس دهی تالار با استفاده از map و نقشه دقیق
  • امکان پاسخ دادن مهمانان به کارت عروسی به صورتی که سوال می شود آیا مایل هستید در مراسم شرکت کنید و سپس مهمانان با انتخاب گزینه بله و خیر به دعوت نامه پاسخ می دهند.
  • استفاده از قالب های زیبا برای زیباتر شدن کارت عروسی آنلاین
  • استفاده از بهترین متن های عاشقانه در کارت عروسی آنلاین
  • استفاده از عکس های رمانتیک و عاشقانه در ساخت کارت عروسی آنلاین

کارت عروسی انلاین با استفاده از کارت های عروسی دیجتال برای دعوت مهمانان آنها می توانند به راحتی تالار یا مجموعه ای که محل برگزاری مراسم عروسی شما است را مشاهده نمایند و از طرفی با برنامه های google map و همچنین waze مسیریابی کنند و براحتی به محل عروسی شما برسند.

 

همچنین از دیگر مزیت های سایت تالارکده در ساخت این شکل کار عروسی می توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد کارت های عروسی اشاره کرد. در واقع تالارکده در تلاش است تا با طراحی‌های منحصر به فرد و درخور توجه انتخاب‌های زیاد و متنوعی را برای عروس  و دامادها و در مجموع زوج‌های جوان و حساس فراهم کند تا به شکل بهتری بتوانند کارت عروسی دیجیتال خود را از بین تعداد بالایی انتخاب مناسب و ایده‌آل برگزینند.

کارت عروسی دیجیتال و زندگی دیجیتال امروز

وجود کارت های عروسی فیزیکال و چاپی گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. مثلاً برای بزرگتر های فامیل که دسترسی چندانی به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ندارند این گونه کارت ها ارزشمند هستند. اما برای نسل جدید که حتی خبری از آلبوم های عکس چاپ شده در میانشان نیست و تمام خاطراتشان را در هارد کامپیوتر و یا یک هارد اکسترنال ذخیره کرده اند ، نمیتوان توقع داشت که کارت عروسی چاپی را لای کتابی در قفسه های خانه نگه دارند! برای نسل جوان و جدید جالب تر است که کارت عروسی دیجیتال را سیو کند و در کنار عکس هایی که شب عروسی با شما انداخته نگه دارد.

برخی از ویژگی های کارت عروسی آنلاین :

    • خاص و متفاوت بودن عروس و داماد برای دعوت از مهمانان
    • امکانات و ویژگی های بیشتر و بهتر
    • کاهش هزینه های کارت عروسی
    • کاهش مصرف کاغذ
    • تنوع بیشتر قالب ها
    • منحصر به فرد بودن و ….
    • لوکیشن با امکان مسیریابی با گوگل مپ و ویز waze

همان طور که گفته شد سایت تالارکده دارای امکانات زیادی برای ساخت کارت عروسی آنلاین دارد که یکی از آنها استفاده امکان پاسخ دهی از طرف مهمانان می باشد به این صورت که در پاسخ به جواب حضور یافتن و یا عدم حضور مهمانان شما می توانید تعداد دقیقی از مهمانانی که حاظر به شرکت در مراسم عروسی شما هستند را به دست آورید و می توانید به تعداد مورد نیاز برای عروسی خود تدارک ببینید .

در حقیقت این امکان به شما اجازه می‌دهد تا هزینه‌های نهایی خود را به خوبی براورد کنید و در امر مدیریت هزینه‌های برگزاری جشن عروسی و عقد کاملا موفق باشد و به نوعی می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری را از خود برای برگزاری مراسم و جشن عروسیتان ارائه کنید که به تنهایی می‌توان گفت قابلیت ویژه و منحصر به فردی است که عروس و دامادهای محترم باید به آن توجه کافی داشته باشند.

کارت عروسی انلاین

با توجه به مواردی که گفته شد امیدواریم شما نیز جزو عروس و داماد های خاص و منحصر به فردی باشید که از کارت عروسی آنلاین برای دعوت از مهمانان استفاده می کنند .

از دیگر امکانات ودپلان می توان به مدیریت هزینه های عروسی، چک لیست هزینه های و مدیریت مهمانان اشاره نمود.

برای ثبت کارت دعوت آنلاین رایگان و استفاده از دیگر خدمات به نشانی زیر وارید شوید.

www.wed.talarkadeh.com